Kun haluat hallita paremmin asiakastyöskentelyäsi ja parantaa toiminnan tuottavuutta vähällä vaivalla ja rahalla, on SelinSelin® palveluksessasi! 4%:n taktiikalla.
Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja.
SelinSelin® Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja. 4% Taktiikalla. Hyppää siis kyytiin - pysäkki on juuri kohdallasi!
Kuva: © Erica Selin
Erilainen erottuu aina joukosta.
Miksi olla siis muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
Hallitse paremmin asiakkuuksiasi ja asiakastyöskentelyäsi!
Kun haluat tehdä asiakkaaseen lähtemättömän vaikutuksen.
Asiakas luo yritykselle oikeuden sen olemassaololle ja on koko liiketoiminnan perusta ja jatkuvuuden lähde. Asiakas koskettaa koko yritystä niin yritysjohdosta tuotanto- ja toimitusportaaseen asti. Henkilöstöltä vaaditaan siksi asiakasymmärrystä sekä asiakaslähtöistä ajattelua sekä myös laajaa ja monipuolista osaamista.
Asiakastyöskentely tarkoittaa kaikkia niitä tilanteita ja toimintoja, jotka liittyvät suoraan asiakkaaseen, kuten mm.
-
käytännön myyntityö ja miten myyntiä johdetaan
-
miten asiakkuuksia ja asiakassuhteita suunnitellaan, hallitaan ja johdetaan
-
miten markkinointi on organisoitu ja miten sitä johdetaan
-
miten asiakkaita palvellaan käytännössä ja mitkä ovat myyvän asiakaspalvelun periaatteet
-
miten toimitaan käytännössä asiakkaan luona työskenneltäessä esim. korjausten, asennusten ja huototöiden yhteydessä
-
miten after sales, eli myynnin ja kaupan jälkeiset palvelut, on organisoitu ja hoidetaan