top of page

Vaikka viestintävälineet ovat moninaistuneet, puhelin on yhä tärkeä kanava. Tiedätkö, miten erottua kilpailijoista ja tehdä vaikutus puhelimitse? Seuraavat vinkit auttavat sinua olemaan uskottava ja menestyvä puhelimessa.

”Omat rajasi ovat mielessäsi!

Puhelut ja ennen kaikkea puhelut uusille asiakkaille voivat olla pelottavia monille. Tästä syystä monille tulee kammo ottaa puheluja. Tässä lista haasteista, jotka voivat heikentää puhelinmyyntitaitojasi:

  • Oma ennakko asenne    

  • Rajoittavat uskomukset

  • Puutteellinen käsikirjoitus

  • Vähäinen asiakkaan taustatiedon keruu

  • Epäselvä tavoite puhelulle

  • Heikko aloitus ja freimaus, joka ei kiinnosta asiakasta

  • Kysymisen ja kuuntelemisen taidon puute

  • Äänenkäytön ja puhetavan ongelmat

 

Tervetuloa saamaan käytännön vinkkejä, miten tuotteita ja palveluita voidaan esitellä asiakasta kiinnostavalla tavalla ja saada lisää kauppa.

Webinaarissa saamme vastauksia mm. kysymyksiin:

  • Miten tunnistat oman rajoittavan ennakkoasenteesi?

  • Miten annat asiakkaalle syyn kuunnella ja itsellesi oikeutuksen keskustella?

  • Minkälainen on kiinnostavan esityksesi rakenne?

  • Miten saat asiakkaan kertomaan tarpeistaan?

  • Kuinka sinun kannattaa esitellä omaa tarjontaasi?

  • Mikä kysymisessä on tärkeää?

  • Miten ääni ja esitystapa luo mielikuvia ja vaikuttaa puheluun?

Varaa päivä allakkaasi ja ilmoittaudu ihmeessä mukaan!

Saat linkin webinaariin sähköpostilla päivää ennen webinaaria

Lisatietoja antavat

Erica p. 040 0592 918 tai Jarmo p. 050 0710 376

etunimi.sukunimi@selinselin.fi

bottom of page