Tervetuloa SelinSelin® -webinaariin
Näin saat hyödyt irti palavereista!™ – avaimia tuloksellisiin palaverikäytäntöihin 

20.11.19 klo 9-10.30

Oletko koskaan laskenut,

  • kuinka paljon aikaa ja rahaa sinun yrityksesi käyttää vuosittain palavereihin ja

  • paljonko ne käytännössä tuottavat tulosta ja helpottavat työn tekemistä käytännössä?

 

Tiesitkö, että tutkimusten mukaan peräti

  • 42% palavereista koetaan turhauttaviksi ja tuottamattomiksi?

  • 25% käsiteltävistä asioista voitaisiin hoitaa muulla tavoin kuin palavereissa?

  • 64% palaveriin käytetystä ajasta menee asialistan ulkopuolisten asioiden hoitamiseen?

 

Tuntuuko tämä siis kenties tutulta myös sinun yrityksessäsi?

  • ”taas yksi turhanpäiväinen palaveri!”

  • ”istuttiin puoli päivää palaverissa, eikä saatu mitään aikaseksi!”

  • puhuttiin tunnin palaverista, mutta siellä me istuttiin ja kuunneltiin pomon yksinpuhelua kolme tuntia”

  • ”kaikki tulivat palaveriin ”takki levällään” ja koko ajan joku juoksi hakemassa jotain matskua”

  • ”mä en kyllä ymmärrä, miksi tällainen palaveri yleensä pidetään!”


Jos vastaat yhteenkin kohtaan kyllä, on tämä webinaari sinulle! Älä siis enää turhaan kärvistele palavereissa! Tämän webinaarin avulla luot toimivat palaverikäytännöt myös omaan yritykseesi. Saat paljon käytännön vinkkejä, joita on helppo viedä käytäntöön saman tien.

 

Säästät merkittävästi aikaa ja rahaa ja voit joukkueesi kanssa entistä paremmin keskittyä tuottavaan työhön.


Kenelle

Tämä webinaari on tarkoitettu kaikille arkipäivän ahertajille, jotka vetävät työssään erilaisia palavereita tai istuvat niissä rasitukseksi asti. Kaikille, jotka haluavat uutta potkua ja enemmän tolkkua palavereihin.


Vinkki: Ota webinaari vaikka osaksi jotakin palaveria, jota haluat kehittää.
Osallistu silloin koko porukalla siihen! Näin kaikilla on sama tieto käytössään ja voit webinaarin jälkeen tarkentaa ja sopia tarvittavilta osin uusia pelisääntöjä jatkoa varten yhdessä koko porukan kanssa.

 

Webinaarin sisällöstä

Webinaarissa saat vastauksia mm. kysymyksiin:

1. Mikä palavereissa oikeasti mättää ja miksi?

  • Back-to-Basics, eli perusasiat kuntoon!

 

2. Miten tehdä palavereista tuottavia ja tuloksellisia?

  • Selkeistä tavoitteista tulokselliseen toteutukseen

  • Sovi, mitä tehdään ja tee, niin kuin on sovittu!

  • Seuraa etenemistä ja puutu epäkohtiin

3. Mistä hyvät palaverikäytännöt käytännössä koostuvat?

  • toimivuus on totuuden mitta!

  • mitä kannattaa huomioida ennen palaveria, sen aikana ja sen jälkeen?


Aikaa kysymyksille
 

Webinaarin vetää Erica Selinjoka on pitkän linjan yritys- ja muutosvalmentaja. Erica kertoo:
 

“Sen verran olen palavereita vetänyt ja niihin osallistunut, että tiedän, minkälainen on hyvä palaveri ja minkälainen ei ole. Oman kokemuksen kautta olen myös oppinut, että usein pienikin muutos omassa toiminnassa riittää. Fysiikasta tiedetään, että kun pienestä lammesta jäätyy 4%, jäätyy koko lampi. Kun siis tunnistat oman 4% vipuvoimaisimmat osa-alueet omissa palaverikäytännöissä ja kehität niitä, saat nopeasti uutta potkua palavereihin  – pysyvästi.”

 

Investointisi:

Näin saat hyödyt irti palavereista!™

– avaimia tuloksellisiin palaverikäytäntöihin

79 € / hlö  (+ alv 24 %)


Aika:

20.11.2019 klo 9 – 10.30 

 

Webinaarin investointi sisältää:

  • 1,5 tunnin webinaarin

  • pdf- muotoisen aineiston

  • 64 keinoa tulokselliseen palaverikäytäntöön – e-Oppaan

  • webinaaritallenteen katseluoikeuden 30 päivän ajan webinaarin jälkeen

Otatko siis haasteista kopin?

Muista, että näillä toimenpiteillä saavutat nämä tulokset.

Kun siis haluat erilaisia tuloksia, on sinun tehtävä jotakin toisin.

Kun et ole tyytyväinen yrityksesi nykyiseen toimintaan, on

sinulla kaksi vaihtoehtoa:
 

1)  odottaa parasta ja jatkaa niin kuin ennenkin tai

2)  tarttua asiaan, kääriä hihat ja ryhtyä nyt tuumasta toimeen!
 

Toivottavasti valitset kohdan 2 ja ilmoittaudut mukaan webinaariin!  

 

Tervetuloa!