top of page
Kun haluat hallita paremmin asiakastyöskentelyäsi ja parantaa toiminnan tuottavuutta vähällä vaivalla ja rahalla, on SelinSelin® palveluksessasi! 4%:n taktiikalla.
Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja.
SelinSelin® Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja. 4% Taktiikalla. Hyppää siis kyytiin - pysäkki on juuri kohdallasi!
Erica Selin
Näin annat ja otat vastaan
myönteistä ja rakentavaa palautetta
eOpas palautteen antamiseen ja vastaanottamiseen
niin esimiestyössä kuin muissa työelämän tilanteissa.
Me annamme ja saamme jatkuvasti palautetta työelämän eri tilanteissa, aivan kuten kotona, harrastuksissa ja kaikissa vuorovaikutustilanteissa. Siksi on tärkeää, että palaute kulloinkin annetaan ja vastaanotetaan oikein. Ilman palautetta me usein tunnemme itsemme usein arvottomiksi ja riittämättö-miksi.
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja ja tilannetajua. On hyviä keinoja, millä voi parantaa omia taitojaan erilaisten palautetilanteiden yhteydessä. Tämän eOppaan mottona onkin:
Palautteen antaminen on taitolaji ja mestari harjoittelee paljon!
Tämä maksuton eOpas on tarkoitettu kaikille kehityshaluisille esimiehille ja muille työelämässä mukana oleville avainhenkilöille, jotka haluavat parantaa vuorovaikutus- ja palautteen antamisen ja vastaanottamisen taitojaan.
bottom of page