Kun haluat hallita paremmin asiakastyöskentelyäsi ja parantaa toiminnan tuottavuutta vähällä vaivalla ja rahalla, on SelinSelin® palveluksessasi! 4%:n taktiikalla.
Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja.
SelinSelin® Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja. 4% Taktiikalla. Hyppää siis kyytiin - pysäkki on juuri kohdallasi!
Tuntuuko siltä, että viestisi hukkuu markkinoinnin massiiviseen viestitulvaan asiakkaalle merkityksettömänä. Asiakkaat katoavat ja heitä ei enää löydy. MYT™ Myynnillinen tuotteistaminen on tärkeää viestisi kohdentamisessa ja myynnin kasvattamisessa. Myynnillisen tuotteistamisen avain on viestisi freimaus eli se viitekehys, jossa esität asiasi. Viestisi onnistunut freimaus saa asiakkaasi kiinnostumaan ja jopa innostumaan. Kuinka tarjontasi siis kannattaa freimata kiinnostavasti ja valloittaa asiakkaat?
"Mitä kerrot, on tärkeää, ja paljon tärkeämpää, kuinka sen sanot?”
Tervetuloa saamaan käytännön vinkkejä, miten tarjontasi kannattaa rakentaa asiakasta kiinnostavaksi ja erottua markkinointiviestinnän ” pohjakohinasta” ja ”markkinahumusta”
Webinaarissa vastaamme mm. kysymyksiin:
-
mitä asiakkaasi ostaa?
-
miten aidosti herättää asiakkaan mielenkiinto?
-
mikä on viestinnän ansa - metaviestit?
-
miten tarjontasi kytketään asiakkaan maailmaan?
-
miten hyvä ja tiivis alkufreimi saattaa viestisi hyvälle matkalle?
-
minkälainen on hyvä freimi ja kuinka se rakennetaan?
Varaa päivä allakkaasi ja ilmoittaudu ihmeessä mukaan!
Saat linkin webinaariin sähköpostilla päivää ennen webinaaria
Lisatietoja antavat
Erica p. 040 0592 918 tai Jarmo p. 050 0710 376
etunimi.sukunimi@selinselin.fi