top of page
Kun haluat hallita paremmin asiakastyöskentelyäsi ja parantaa toiminnan tuottavuutta vähällä vaivalla ja rahalla, on SelinSelin® palveluksessasi! 4%:n taktiikalla.
Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja.
SelinSelin® Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja. 4% Taktiikalla. Hyppää siis kyytiin - pysäkki on juuri kohdallasi!
![Vinkkejä käytännön myyntiin.jpg](https://static.wixstatic.com/media/3b5ec9_51cb2c03a1a946f78ebb61d1cbbea0f4~mv2.jpg/v1/fill/w_600,h_402,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/Vinkkej%C3%A4%20k%C3%A4yt%C3%A4nn%C3%B6n%20myyntiin.jpg)
Erica Selin - Jarmo Selin
Käytännön vinkkejä myyntilanteisiin
eOpas vastaväitteiden käsittelyyn, hintakeskusteluun ja kaupan päättämiseen
Tämä maksuton eOpas on tarkoitettu kaikille kehityshaluisille yrityksille, jotka ovat valmiita panostamaan aitoon kehittämistyöhön.
Käytännön vinkkejä myyntilanteisiin -eOppaassa käsitellään mm. seuraavia asioita:
* miten vastaväitteitä kannattaa käsitellä?
* miten hoitaa hintakeskusteluja?
* miten hoitaa kaupan päättäminen?
* miten pyytää kauppaa?
. jne.
bottom of page