Kun haluat hallita paremmin asiakastyöskentelyäsi ja parantaa toiminnan tuottavuutta vähällä vaivalla ja rahalla, on SelinSelin® palveluksessasi! 4%:n taktiikalla.
Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja.
SelinSelin® Kehittäjä. Valmentaja. Sparraaja. Muutoksen toteuttaja. 4% Taktiikalla. Hyppää siis kyytiin - pysäkki on juuri kohdallasi!
Nostetta
asiantuntijapalveluiden myyntiin
4%:n Taktiikalla!™
Jo viides valmennus!
Saatua palautetta
1.10.2015 klo 9-16 Turku
(paikka vahvistuu myöhemmin)
Ilmoittaudu mukaan 15.9.15 mennessä!
Mietitkö,
- mistä saada lisää kauppaa?
- mistä löytää uusia asiakkaita?
- miten tehdä ostaminen mahdollisimman helpoksi asiakkaalle?
- miten tehdä myyminen mahdollisimman helpoksi itsellesi?
Jos vastasit yhteenkin kysymykseen
Kyllä,
on tämä päivä sinulle - tervetuloa siis sparrautumaan!
Asiantuntijapalveluiden myynnissä haasteellisinta on myytävän palvelun luonne: se on ”näkymätön”, eikä käsin kosketeltavissa. Myyjä ei myöskään aina tarkalleen tiedä, mitä hän on myymässä ja asiakas taas ei, mitä on ostamassa. Kauppaa ei tällöin synny. Tästä syystä myös yhteydenotto erityisesti uuteen asiakkaaseen voi olla myyjälle suuri kynnys. Miten siis saada käytännössä lisää kauppaa ja uusia asiakkaita? Kehittämällä myynnin vipuvoimaisimpia osa-alueita 4%:n Taktiikalla ™!
Nostetta asiantuntija palveluiden myyntiin!™ on käytännönläheinen ja päivän mittainen valmennus, jonka avulla
- tunnistat asiantuntijapalvelujen myynnin vipuvoimaisimmat 4%
- saat eväitä tehdä parempaa kauppaa ja löytää uusia asiakkaita
- parannat myyntikuntoasi ja
- saat uutta potkua myyntityöhösi
Päivä on sinulle, joka haluat
• tunnistaa 4%:n vipuvoimaisimpia myynnin osa-alueita ja kehittää niitä
• auttaa asiakasta tekemään ostopäätöksen helpommin
• tehdä entistä parempaa kauppaa
• varmistaa myös lisämyynti jatkossa
• erottua eduksesi kilpailijoista erilaisella ja hyvällä myynnillä
• parantaa kilpailukykyäsi erinomaisten asiakaskohtaamisten avulla
Sisällöstä
Valmennuspäivän aikana käydään läpi seuraavia asioita:
Perusasiat kuntoon!
- mitkä ovat myynnin vipuvoimiaisimmat 4%?
- miten saada lisää kauppaa?
- mistä löytää uusia asiakkaita?
- kuka on todellinen asiakas?
- miten päästä kiinni asiakashyötyihin?
- miten varmistaa tuottava ja tuloksellinen myynti?
Tuotteista hyvin - myyt enemmän!
- asiantuntijapalveluiden myyntiprosessi: kenelle-mitä-miten-milloin?
- mikä asiantuntijapalvelujen tuotteistamisessa on tärkeää ja miksi?
- mitä ja miten tuotteistaa käytännössä?
- käytännön työkalu tuotteistamisen tueksi
Miten klousata niin, ettei tarvitse klousata?
- miten tunnistaa erilaisia ostamistyylejä?
- onko hinta kustannus vai investointi?
- mistä asiakas maksaa ja mitä hän saa?
- miten pyytää ja saada kauppa?
- miten soveltaa 4%:n Taktiikalla™. käytännössä?
Päivää edeltää palautettava ennakkotehtävä.
Päivän aikana pohdiskellaan ja harjoitellaan paljon niin yksin, pareittain kuin pienryhmissä.